Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Live απόδοση Δικαιοσύνης



Σήμερα λοιπόν διαδίκτυο, σου έχω μία από τις εκπλήξεις.

Σου μεταδίδω λοιπόν live το αίτημα που έκανα για την απόδοση της Δικαιοσύνης, (πριν από μερικές ώρες).

Επιπλέον, έκανα και αίτηση στην Αντιεισαγγελέα, αφενός για τη σύλληψη των «επιχειρηματιών», μου έκαναν και έζησα μια κόλαση, και είχα μαζί μου όλα τα Νόμιμα Έγγραφα, και επιπλέον, μια περιγραφή, με τα θέματα Δημοσίου Συμφέροντος, και επομένως και Εθνικής Κυριαρχίας, αφού είναι ορατό ότι ακόμα και τώρα γίνεται ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ σε όλους τους κατοίκους αυτής της χώρας, είτε είναι Έλληνες και Ελληνάρες, είτε δηλώνουν ότι δεν αποδέχονται τα Έθνη και πατρίδες λόγω «ιδεολογίας», είτε είναι από άλλες χώρες. Τα αποτελέσματα του πολέμου τα πληρώνει ένα 90% των κατοίκων. Να δούμε επιτέλως, τι μπορούμε να κάνουμε ως οικονομική έστω αντίσταση. Γιατί αν δεν κατάλαβες διαδίκτυο, μιλάμε έχει γίνει γενικευμένο πλιάτσικο. Και συνεχίζεται ακόμα. Σκέψου μόνο τι έχει φύγει από τη Χώρα σε χρυσαφικά, αφού έφτασε ο κόσμος να πουλάει ότι έχει και δεν έχει. Κατάλαβες τι εννοώ; Κάποια στιγμή, ψάξε να δούμε που πήγαν, και μόλις μάθεις μου λες, καλά (έχω κάποιες ιδέες);


Δυστυχώς όμως σήμερα, δεν είμαι ευχαριστημένος καθόλου από την αναβολή που δόθηκε, αν και από ότι κατάλαβα, οι δικαστές και εισαγγελείς είναι μάλλον υποχρεωμένοι από το Νόμο στην πρώτη εκδίκαση της έφεσης να δώσουν. Κανένα κριτήριο από αυτά που αναφέρθηκαν δεν αναγνωρίζω (το είπα και το υπέγραψα κιόλας), αλλά αναγκάζομαι να το υποστώ. Αυτή τη στιγμή  όμως, το κατ’ επίφαση Ελληνικό Κράτος συμμετέχει σε έγκλημα, ή μάλλον, ακόμα ένα έγκλημα.

Το ευχάριστο της υπόθεσης ήταν ότι ο δικαστής ήταν ήρεμος άνθρωπος, πράγμα το οποίο πλέον μετά από αυτά που είδα, δηλώνω ότι είναι ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ για αυτή τη θέση. Αυτό, ομολογώ ότι το εκτίμησα. Καλό ήταν βέβαια, να ξέρεις ότι είναι καλός και Δίκαιος Άνθρωπος και να καθρεφτίζονται λίγο οι ψυχές σας.

Δόθηκε αναβολή λοιπόν σύμφωνα σίγουρα με κάποιο «Νόμο», ο οποίος βέβαια ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ χρησιμοποιείται από τους Δικηγόρους και για αυτό, θα πρέπει λίγο να συνετιστούν ορισμένοι, οι οποίοι το βλέπουν σαν ένα Νομικό παιχνιδάκι. Το κάνουν σχεδόν όλοι. Φρίκη, αγαπητό μου διαδίκτυο το «παιχνιδάκι» αυτό.

Εγώ πήγα χωρίς δικηγόρο σήμερα, καθώς με 200 ευρώ το μήνα εισόδημα, γάμα τα διαδίκτυο. Μιας ζωής κόπων δικών μου αλλά κυρίως το γονιών μου, μειώνονται, ακόμα και τώρα. Νομοτελειακά, αν συνεχιστεί αυτό, περνάμε στη ζώνη του υποβιβασμού. Και δεν είναι αυτό μόνο. Είναι ότι ποια δουλειά, ποια ζωή και ποια ελπίδα μπορεί να έχεις αν δεν έχεις Δικαιοσύνη σε τόσο προφανείς περιπτώσεις; Και μιας και πλησιάζει το Πάσχα, μιλάμε για άτομα που σταύρωσαν εσένα και τους ανθρωπούς που αγαπάς και σε αγαπούν και πάνω στα καρφιά έκαναν «πάρτυ». Κατάλαβες, διαδίκτυο; Και παρότι έχω φτάσει πολλές φορές στα όρια της συνείδησής μου, και παραδέχομαι ότι έχουν περάσει κατώτερες σκέψεις από το μυαλό μου, και μου έχουν βγει αντίστοιχες εκφράσεις πάνω στο θυμό μου, τελικά δεν πείραξα κανέναν και πήγα με το Νόμιμο τρόπο, ο οποίος μέχρι στιγμής, κοστίζει μόνο σε εμένα και τους δικούς μου.

Και ξέρεις ποιος κερδίζει; Όλοι οι υπόλοιποι.
Δες ποιοι κέρδισαν μέχρι στιγμής.
  1. Οι απατεώνες.
  2. Η τράπεζα
  3. Οι Δικηγόροι
  4. Τα δικαστήρια
  5. Το Κράτος από τα έσοδα
  6. Πολύ σοβαρό ενδεχόμενο είναι, ποιος φαντάζεσαι λες, η Γερμανία, η οποία αν ισχύει αυτό που θα περιμένω μέχρι να αποδειχθεί, αυτή τη στιγμή, παίζει να είναι αυτό που λέμε Νομιμοποίηση Εσόδων Από Εγκληματικές Ενέργειες. Κατάλαβες; Την Κύπρο έλεγαν πλυντήριο της Ευρώπης. Κάτσε να αποδειχθεί το προφανές, και θα σου πω τώρα εγώ, για το απατεώνες, κλέφτες, γουρουνάκια και τις παπαριές που λέγανε τότε. Θα είναι και η απάντηση όλων των ανθρώπων που είμαστε εδώ, και θα τους αναγκάσω να ανακαλέσουν. Εγώ αυτό, που λέγανε για εμάς, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ. Το τι ήμουν, και τι είμαι μπορώ να το συζητήσω και Δημόσια αν χρειαστεί. Και παρότι αρκετοί συμετείχαν στο  πάρτι, θεωρώ ότι ένα μεγάλο ποσοστό, δεν είναι έτσι.
  7. Και εδώ λοιπόν αγαπητό μου Διαδίκτυο, είναι το πιο όμορφο. Ξέρεις ποιοι κέρδισαν από το μαρτύριό μου και από το έγκλημα; Τα άτομα τα οποία έχουν συνδιαλαγεί μαζί τους, καθώς είναι πλέον όλοι υπό εξέταση για ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΠΕΙΡΑ, και ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ μέχρι αποδείξεως του εναντίου. Αν έχουν πάρει αποδείξεις, να μας τις δείξουν. Αν όχι, οι «επιχειρηματίες» που έχουν καταδικαστεί σε ΑΠΑΤΗ, ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΤ’ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ, δεν περιμένω να έχουν κόψει αποδείξεις. Κατάλαβες; Και αυτό σημαίνει, ότι αν δεν αποδοθεί Δικαιοσύνη σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, θα χρειαστεί να γίνει Ένορκη Διοικιτική Εξέταση, μεταξύ άλλων, μαζί με το ΣΔΟΕ, Δίωξη Οικονομικού Εγκλήματος και περίμενε να δεις πόσοι μπορεί να φύγουν στη σέντρα και με το Νόμο πλέον. Γιατί όπως κατάλαβες, αν δεν γίνει κάτι τέτοιο, αποδεικνύεται και με το Νόμο ότι δεν ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Και αν δεν έχω, ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ!

Θυμάσαι που σου είχα πει για τους συγκριμένους Δικαστές που είχαν δικάσει; Είχα πάθει την πλάκα μου, και από ότι έμαθα μετά, έχουν κάνει και καλό όνομα.

ΘΕΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΠΟΙΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΟΧΙ.

Δε νομιμοποιώ την Κυβέρνηση και το Κοινοβούλιο, για το ποιος, πότε και αν θα εξελιχθεί σε κάτι ανώτερο, προς όφελος του Δικαίου και της Δικαιοσύνης εν γένει. Τύπου «αξιολογήσεις» σε τέτοιο επίπεδο, δεν μπορεί να γίνονται από δούλους κάποιας ιεραρχίας. Αν είναι έτσι, ας πληρώνουν αυτοί και να ισχύουν οι Νόμοι τους σε αυτούς, και να κάνουμε κάτι άλλο εμείς, να συμφωνήσουμε ποιο είναι το Δίκαιο,με πλειοψηφία τουλάχιστον 70%, και μετά να τους γράψουμε στα παπάρια μας κανονικά για να ζήσουμε σαν άνθρωποι επιτέλους. Τέτοιες εποχές είναι διαδίκτυο. Κρίνονται όλοι πλεόν. Έπρεπε να γίνει αυτό κάποια στιγμή.

Ανέβηκα που λες πάνω στην Αντιεισαγγελέα Υπηρεσίας και έκανα μια αίτηση, όπου περιγράφω τι έγινε. Παραλίγο να τσατιστώ, γιατί αντέδρασε κάπως έντονα, όταν άκουσε τη λέξη «Νομικίστικες» αηδίες (σε σχέση με την αναβολή), αλλά ομολογώ ότι ήταν στο πήξιμο λόγω πολύ μεγάλου φόρτου εργασίας (μιλάμε πανικός, δεν κάθισε ούτε 10 δευτερόλεπτα, ακόμα και όταν μιλούσαμε έκανε κι άλλα πράγματα ταυτόχρονα, νομίζοντας ότι πάω να παραπονεθώ ή κάτι τέτοιο. Και επειδή ακριβώς, όμως μπορεί να καθρεφτιστεί η ψυχή μου λόγω ίδιας εμπειρίας, στο τι θα πει πήξιμο παλαιότερα, αναγνωρίζω ότι είχε αρκετή πίεση και για πολύ σημαντικά θέματα. Και για αυτό ήμουν πιο ψύχραιμος. Αφού της εξήγησα λίγο, κατέβασε τον τόνο της και μου είπε να κάνω αίτηση και να καταθέσω τα σχετικά έγγραφα, και αν δεν τα κάνω όπως μου είπε «δικάστε με». Τότε αισθάνθηκα μεγάλη πικρία, και της είπα «να σας  δικάσω; Ουσιαστικά, οι δικαστές και οι εισαγγελείς, είναι η μόνη ελπίδα που έχω» (γιατί από ότι κατάλαβες αγαπητό μου διαδίκτυο, όλοι οι υπόλοιποι είναι απασχολημένοι, όπως πάντα –εντάξει, όχι όλοι, οι περισσότεροι-).

Εννοούσα η μόνη «Νόμιμη» ελπίδα, με βάση τους θεσμούς.

Ξενέρωσα βέβαια, γιατί αυτό, σε μια ευνομούμενη κοινωνία και πούτσες μπλε, και κόκκινες και πράξεις, έπρεπε να γίνεται ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ. Για καταδικαστικές αποφάσεις μιλάμε, όχι για σακουλάκι με πατατάκια. Πάλι εγώ πρέπει να τρέχω;

Τα έκανα όλα λοιπόν σήμερα, περίπου στις 12:00 ίσως 12 και κάτι δε θυμάμαι ακριβώς.


Δες τώρα. Αν μέσα σε ένα εύλογο διάστημα,μερικών ωρών,ή άντε μερικών ημερών, δεν παρέμβει άμεσα για τα Δίκαια και εξοργιστικά απλά ΝΟΜΙΜΑ πράγματα που ζήτησα, τότε γάμησέ τα διαδίκτυο. Τότε, όλο το σύστημα ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ θα είναι ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ! Και αυτό, δε στο λέω σα Θέμης, σαν άνθρωπος και σα φορολογούμενος, αλλά και σας πρώην Δημόσιος Λειτουργός.

Ακόμα δηλαδή και δίκαιες αποφάσεις να έχουν βγάλει οι δικαστές (σου θυμίζω, ο εισαγγελέας κατάλαβε ότι ήταν ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ, και το πρότεινε κιόλας), Δικαιοσύνη εγώ, μέχρι στιγμής δεν είδα. Μόνο το γεγονός ότι πλήρωσα και μεγαρόσημο των 3 ευρώ (το οποίο στο κυλικείο κάνει 3.6), με προσβάλει. Ούτε ένα ευρώ δε θέλω να δώσω πουθενά πλέον και για τίποτα.

Και για αυτό ήμουν πιο υπομονετικός, με όλους τους δικαστές και εισαγγελείς.

Σήμερα όμως, αυτό που δεν έκαναν όλοι οι υπόλοιποι, το έκανα εγώ εγγράφως. Και μπορώ να σου πω, έφυγε ένα βάρος από πάνω μου. Και επειδή όλα αυτά που αυτή τη στιγμή μπορεί να τα έχουν διαβάσει κάποιοι εξ αυτών, είναι ΟΛΑ ΑΛΗΘΕΙΑ, τώρα, αποφασίζουν. Και αν αποφασίσουν τίμιοι, δίκαιοι και καλόψυχοι άνθρωποι, οι μέρες που θα έρθουν, θα έχουν μεγαλείο. Αν αποφασίζουν σα δημόσιοι υπάλληλοι, έχω το Νόμιμο δικαίωμα να ζητήσω μέχρι και παραιτήσεις και αποζημίωση από το Ελληνικό Δημόσιο (δεν έχω αναστολές, πλέον, θα το κάνω), και αν αποφασίζουν ψυχοπαθείς, να γαμηθούμε χωρίς σάλιο. Στον πόλεμο ούτως ή άλλως, τι γίνεται; Στα παίρνουν όλα αν χάσεις. Δε θα χάσω όλα έτσι αμαχητί, και όποιος το πιστεύει αυτό, ας αρχίσει τα ναρκωτικά, προλαβαίνει.

Και πώς έγινε ρε διαδίκτυο ένα μικρούλη θαύμα πάλι; Όπως και τότε που είχε γίνει το δικαστήριο, μαύρη και άραχνη ξεκίνησε η μέρα, και γύρισε σε Ήλιο, για αρκετή ώρα. Αισθάνομαι, ότι έχω φωνάξει ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ με όλο μου το είναι, και ακούστηκε στην άλλη άκρη του Σύμπαντος ένα πράγμα, και μου το επέστρεψε με Φως.

Τώρα λοιπόν περιμένω για να δω.


Μπορώ να σου πάντως, ότι την ανθρωπιά, τη θεωρούν ΟΛΟΙ οι σκατόψυχοι ψυχοπαθείς ανθρωπόμορφοι σαν μειονέκτημα στους ανθρώπους. Δεν έχουν καταλάβει, ότι η ανθρωπιά, πολλές φορές, όταν εμπλέκονται και άνθρωποι που έχουν χάσει τη ζωή τους άδικα και χωρίς να φταίνε σε τίποτα, μπορεί κάποια στιγμή να μείνει για λίγο καιρό στον τάφο. Και αν απδοοθεί Δικαιοσύνη, να αναστηθεί ξανά σε όλο της το μεγαλείο.

Έτσι λοιπόν, τώρα πλέον που ακολούθησα όλους τους θεσμικούς τρόπους, περιμένω, όχι για πάντα, αλλά θα περιμένω.

Απίστευτο μου φαίνεται ρε διαδίκτυο, πάντως. Τι κατάντια είναι αυτή; Η απελευθέρωση αυτού του τόπου, ξεκίνησε από Φίλους. Ξέρεις καμιά άλλη χώρα, που να ξεκίνησε η απελευθέρωσή της από Φίλους; Ε; Δεν είμαι μεγάλη Τιμή αυτό; Για μένα πάντως, είναι, το παραδέχομαι δημόσια. Γνωριστήκαμε επιτέλους.

Θεωρώ λοιπόν Φίλο μου, όποιον θέλει να ζήσει σαν Άνθρωπος, σε μια κοινωνία Ανθρώπων. Θεωρώ Φίλο μου όποιος στέκεται για το Δίκαιο, αυτό που σε κάνει να νιώθεις μέσα σου καλύτερος άνθρωπος. Θεωρώ Φίλο μου, όποιον ζητάει Δικαιοσύνη.

Δικαιοσύνη διαδίκτυο, όχι μίσος. Τώρα, έχω το προσωπικό μου μαρτύριο, για να μπορώ να πω ότι άντεξα, και πήγα με Δικαιοσύνη, όχι με μίσος.

Και όπως έγραφα στο τέλος στην επιστολή που αυτή τη στιγμή, ελπίζω να διαβάζουν τα άτομα που θα το καταλάβουν βαθιά στην ψυχή τους:

ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ.

Σου δηλώνω λοιπόν διαδίκτυο, ότι άνθρωποι που στέκονται για τη Δικαιοσύνη υπάρχουν σχεδόν σε όλους τους χώρους, σε όλο το φάσμα και σε όλες τις δουλειές. Ακόμα και σε αυτούς που πολλές φορές χαρακτηρίζονται αντιεξουσιαστές και αναρχικοί, ακόμα και στα σώματα ασφαλείας, μερικοί (πολύ λίγοι δυστυχώς) και στα πανεπιστήμια, παντού υπάρχουν. Μαζί λοιπόν με αυτούς θέλω να συζητήσω πώς μπορεί να γίνουν καλύτερα τα πράγματα, γιατί όπως κατάλαβες, αποφασίζουμε και εμείς εδώ ως λαός πλέον.

Ξέρεις ποιο μπορεί να είναι το δίλημμα; Πώς θέλεις να ζήσουμε;
Α. Με ελεημοσύνη;
Ή
Β. Με Δικαιοσύνη;


Αυτά που λες διαδίκτυο από τη live μετάδοση.

Τέλος, ήθελα να σου πω και ένα πράγμα, το οποίο είναι πολύ κακό σημάδι των καιρών. Επειδή κοστούμι, έχω βάλει πολύ λίγες φορές στη ζωή μου, κατά κύριο λόγο δυσάρεστες, έχω μόνο ένα, χρώματος μαύρο (και αυτό δώρο μου το έκαναν στην οικογένειά μου), και ένα αντίστοιχο παντελόνι. Συνάντησα λοιπόν έναν παλιό γνωστό, και με το που με είδε, με πείραξε χρησιμοποιώντας κάποιο από τα «κόμματα» του κοινοβουλίου. Το οποίο εγώ, δεν το βρήκα καθόλου αστείο, αν και πιστεύω πλέον, ότι εκτός του ότι το επίπεδο συνείδησης κατεβαίνει επίκινδυνα, το ίδιο συμβαίνει και με το επίπεδο νοημοσύνης. Και αυτό συμβαίνει επίσης και στους πιο εναλλακτικούς χώρους, γάμα τα.

Για αυτό, το γράφω αυτό, γιατί είναι και χαλεποί καιροί, για να μου θυμίζεις τι συμβαίνει όταν γίνεται οποιαδήποτε είδους καπηλεία. Δε θα παίξω το παιχνίδι της ταμπέλας. Ότι γούσταρα και ότι γουστάρω θα κάνω και στα παπάρια μου γράφω αυτούς που χωρίς να γνωρίζουν βγάζουν συμπεράσματα. Δηλαδή αν εγώ έχω πένθος, θα πρέπει να φοράω ροζ ελεφαντάκια, μην πει κανείς ότι είμαι το ένα ή το άλλο; Αν έχει αγριέψει το πρόσωπό μου, αποκλείεται να αμύνομαι από εκληματίες όλων των ειδών και να με πνίγει το δίκιο;
Αι σιχτίρ επιτέλους.

Τέλος για σήμερα.

Αν μπορείς, Φώτισε με προς το παρόν να βρω τίποτα σκορ ή ημίχρονα τελικά σε στοιχήματα 2 ή 3 ευρώ (όσο το μεγαρόσημο) να πάρω μια ανάσα, γιατί αλλιώς, τον ήπιαμε διαδίκτυο. Ξέρω, ξέρω δε δίνω το καλό παράδειγμα. Συγκινητικό, δε λέω, αλλά πριν να φτάσω 40, ήμουν 39, 38, 37 κλπ. Αν μου πει κανένας ότι εδώ, όλα αυτά τα χρόνια που πέρασαν ότι ο σωστός και ο εργατικός πάει μπροστά, θα απαντήσω καταλλήλως. Εκτός, αν υπάρχει καμιά έκπληξη. Και στα σκορ εξάλλου, κάτι τέτοιο θα πρέπει να βρω.

Τα λέμε.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου