Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Άκου γαυράκο….



Με αφορμή αυτά που έγιναν χθες, ήθελα να σου ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα, καθώς όπως θα καταλάβεις, εσύ αποφασίζεις για το τι θα γίνει από εδώ και πέρα.
Αρχικά, παρότι ΜΠΑΟΚ,  σου λέω ότι δεν έχω μίσος για καμιά ομάδα, για κανένα λαό και γενικά, δε με πολυνοιάζει το θέμα. Οργή έχω μερικούς τόνους. Μου αρέσει το ποδόσφαιρο, έπαιζα με τους φίλους μου μικρός συνέχεια στις αλάνες και στο σχολείο, ενώ τώρα δεν μπορώ γιατί θα πρέπει και για αυτό να πληρώσω. Δεν ήμουν ο καλύτερος παίχτης στην ομάδα μου στο σχολείο, αλλά ήμουν ο πρώτος σκόρερ για μια χρονιά. Θέλω να κερδίζει η ομάδα μου, αλλά επειδή παίζει καλύτερα και μέχρι εκεί. Αν όχι, δεν πειράζει, ας κερδίσει ο καλύτερος.

Τώρα πλέον, που έχω πατήσει τα 40, καταλαβαίνεις ότι δεν μπορώ και δε θέλω να πάω στο γήπεδο. Έχει γεμίσει γαμιάδες παντού βλέπεις. Γαμάμε εμείς, γαμάτε και εσείς, γαμάνε όλοι. Προφανώς κανείς δε μας γαμάει όλους μαζί, σωστά; Να αρχίσουμε να κατουράμε και λίγο σα λαός λέω.

Χθες που λες γαυράκο μου, ήμουν έτοιμος να πάρω τηλέφωνο στον εισαγγελέα υπηρεσίας και να γίνει της πουτάνας το κάγκελο με απρόβλεπτες συνέπειες με βάση ένα σύνθημα που άκουσα να φωνάζεις στο γήπεδο. Κάφρους όπως ξέρεις, έχουμε και εμείς. Με τη δικιά σας την καφρίλα γαυράκο μου όμως, δε συγκρίνεται με τίποτα.

Το σύνθημα που άκουσα και φρίκαρα ήταν το εξής:

Μακεδονία ξακουστή και εσύ πουτάνα πόλη,
Που έχεις έναν πούστη γιο, που το γαμάνε όλοι

Τα υπόλοιπα, δεν τα άκουσα, γιατί έκλεισα την εικόνα, παρότι μειώσαμε σε 2-1. Ήταν αρκετό βλέπεις. Καμία συμπάθεια δεν έχω με τα σχολικού τύπου τραγουδάκια, μην πάει το μυαλό σου εκεί. Αν έρθει η ώρα για τύπου μπουμ καταστάσεις, έχω κάποια άλλα τραγούδια που μου θυμίζουν το πραγματικό μου Χρέος. Ξέρεις, εκεί που αρχίζει και γυαλίζει το μάτι σου. Αν με δεις θα καταλάβεις εύκολα. Όλοι καταλαβαίνουν.

Δε θα σου δικαιολογηθώ με την καμία, για τα συνθήματα που λένε οι δικοί μας. Υπάρχει μια διαφορά όμως. Αφενός, είναι πιο γαμάτα και πιο έξυπνα. Αφετέρου, αν μες στη μαλακία σου το πρόσεξες, τα αντίστοιχα υβριστικά συνθήματα μένουν σε Αθήνα και Πειραιά. Δε βρίζουν όλη τη Στερεά Ελλάδα. Βρίσε ΠΑΟΚ και Θεσσαλονίκη και μείνε εκεί, όπως κάνουν και οι δικοί μας.

Δε μου λες γαυράκο μου, έχεις ακούσει κανέναν άλλο οπαδό από οποιαδήποτε άλλη ομάδα να βρίζει ολόκληρες περιφέρειες; Άκουσες κανέναν να λέει γαμιέται η Κρήτη, γαμιέται η Ήπειρος, γαμιέται η Πελλοπόνησος ή η Θράκη; Μήπως θέλεις να πεις τίποτα άλλο; Πες το ξεκάθαρα. Γιατί ξέρεις, από κάτι τέτοιους μαλάκες ξεκίνησαν πολύ άσχημες καταστάσεις.

Να σου ξεκαθαρίσω λοιπόν μερικά πράγματα, μιας και έπιασες το θέμα «Μακεδονία». Ζεις, τρέφεσαι και έχεις ρεύμα γιατί έρχεται από εδώ. Κοίτα τα ποσοστά των καρκίνων ανά νομό για το τίμημα. Μη στεναχωριέσαι, είναι από αλλού, δε σε πιάνουν εσένα.

Τα σκατά σου και τα σκουπίδια σου, τα στέλνεις αλλού. Μη στεναχωριέσαι, δε σε πιάνει εσένα, είσαι μάγκας.

Οι φόροι όλων των Ελλήνων έρχονται εκεί για να συντηρήσουν όλων των ειδών τα λαμόγια, τα οποία όπως κατάλαβες γαυράκο μου, στις θέσεις τους είναι ακόμα, χάρη και σε εσένα.  

Όποτε έχεις οικονομικό πρόβλημα και πέφτει το κράτος να σε σώσει, το πληρώνουν άλλοι. Το θυμάσαι το βρικόλακα όταν είχες χρέη τι είπε; Σε έσωσε και σε αυτό. Βέβαια, το θέμα του ονόματος (που είπε ότι θα ξεχαστεί σε 10 χρόνια) παρότι πέρασαν 25 χρόνια περίπου, δεν το ξεχάσαμε. Εσείς το ξεχάσατε εύκολα. Και είδες ότι δε φερθήκαμε βίαια σε κανέναν για το συγκεκριμένο θέμα. Είδες να ασκούμε βία σε κανέναν για κάτι που μας πλήγωσε τόσο; Και όλα αυτά γαυράκο μου, γιατί ό θείος Σαμ έχει τη βάση του εκεί. Μη φανταστείς καμιά μεγάλη. Από τη Σελήνη δε φαίνεται. Πιο πριν ίσως.

Το Κράτος Σου λοιπόν μικρέ γαυράκο, είναι μακριά για μένα πλέον και με θυμάται μόνο στο να πληρώνω τα γαμισιάκτικα χωρίς να έχω κανένα δικαίωμα σε τίποτα. Για να έρθω να δω τους φίλους μου, οι οποίοι μερικοί είναι γαύροι, άλλοι είναι βάζελοι και κάποιοι είναι ΑΕΚ (καλώς να έρθει ξανά στην πρώτη Εθνική, την πεθύμησα – sorry για τη συμπάθεια), χρειάζεται να σταματήσω 10 φορές σε διόδια. Αν φύγω από τη Θεσσαλονίκη για να πάω στη Σουηδία με το μηχανάκι, θα σταματήσω λιγότερες φορές για διόδια. Βέβαια τώρα δεν μπορώ για οικονομικούς λόγους, αλλά δε γαμιέται, ταξιδεύω με το μυαλό μου.

Αν θέλω να κάνω μήνυση σε Τράπεζα, πρέπει να έρθω εκεί και να πληρώσω επιπλέον. Γιατί γαυράκο μου αυτό, μου λες και εμένα; Και το ίδιο ισχύει και για τα ανώτερα δικαστήρια της «Νομιμότητας», όπως ο Άρειος Πάγος, ο Τζόνις με πάγο και πάει λέγοντας.

Ξέρεις γαυράκο μου, μιας και εσύ έχεις λιμάνι, ότι αν θέλω να πάω να δω το πιο αγαπημένο μέρος μου στην Ελλάδα (Κρήτη) ότι δεν έχω πλοίο για να πάω; Πρέπει να έρθω από εκεί, όπως και όλη η Βόρεια Ελλάδα. Εφοπλιστές κατά τα άλλα, η δύναμη της οικονομίας και πούτσες μπλε και κόκκινες και πράσινες. Ξέρεις γαυράκο μου, ότι δεν μπορώ πλέον να πάω σχεδόν σε ΚΑΝΕΝΑ ΝΗΣΙ πλην της Χίου, Λήμνου, και Μυτιλήνης; Άγονες γραμμές τα μισά νησιά, άγονη γραμμή και όλη η Βόρεια Ελλάδα γαυράκο μου. Μη στεναχωριέσαι όμως γαυράκο μου, θα έρθει το καλοκαιράκι, θα μπεις στο καραβάκι, θα πας και στο νησάκι (κοίτα να δεις ρε μαλάκα που κάνει και ομοιοκαταληξία).

Ξέρεις γαυράκο μου, πολλούς από τον τόπο σου που να πήγαν φυλακή γιατί κατέκλεψαν το Δημόσιο και τώρα μου φόρεσαν το λογαριασμό; Δεν ξέρω αν το πρόσεξες, αλλά φυλακή πήγαν μόνο δύο άτομα, που και τα δύο με τη Θεσσαλονίκη συσχετίζονται (ασχέτως της καταγωγής τους). Πίστεψέ με, δεν έχω κανέναν ενδοιασμό όσον αφορά τους κλέφτες και τους απατεώνες. Να πάνε όλοι μέσα από όπου και αν είναι. Δεν είναι όμως λίγο πρόστυχο και περίεργο να μπήκαν μέσα μόνο δύο άτομα; Ε; Ακόμα και στη Χούντα, μόλις έπεσε (έπεσε…λέμε τώρα) 29 δικάστηκαν (βλέπε και στο προηγούμενο μήνυμα). Τώρα, μετά από τέτοιου τύπου έγκλημα, μόνο δύο; Περίεργα πράγματα γαυράκο μου. Δεν είδες τίποτα, δεν άκουσες τίποτα φαντάζομαι, έτσι;

Μιας και έβαλες τη Μακεδονία στο στόμα σου, ξέρεις πόσος κόσμος στα ορεινά της υποφέρει αυτή τη στιγμή που μιλάμε; Δε σε κόβω να γνωρίζεις τι ψωλόκρυο παίζει. Καμία σχέση με τις θερμοκρασίες της Αθήνας, του Πειραιά, ακόμα και της Θεσσαλονίκης. Γάμα τα γαυράκο μου κοινώς. Την έχεις γυρίσει καθόλου την Ελλάδα γαυράκο μου; Έχεις δει σε τι τόπο ζεις;

Έχεις δει γαυράκο μου από πού κατάγονται οι περισσότεροι από αυτούς που είναι το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ; Ακόμα και εδώ, στη Θεσσαλονίκη σου λέω τώρα, άλλοι αποφασίζουν και άλλοι διαχειρίζονται τα φράγκα. Όπου παίζει χρήμα και εξουσία, καταλήγει σε συγκεκριμένες περιοχές. Είδες πολλούς λεφτάδες να είναι από Μακεδονία ή τη Θράκη; Σε ρωτάω, είδες;

Δε μου λες γαυράκο μου, τα χρήματα των δανείων τα οποία μας γονάτιζαν, πλην φυσικά ενός σημαντικού μέρους τους το οποίο είναι ψεύτικο για να μας έχουν στο χέρι, που ξοδεύτηκαν κατά κύριο λόγο; Πού είναι τα Υπουργεία, πού παίχτηκαν οι μεγάλες μίζες και πού είναι οι μεγαλύτεροι Δημόσιοι και Ιδιωτικοί Οργανισμοί; Στους Λειψούς, που έχει γίνει άγονη γραμμή, ή στον τόπο σου; Την αρχή της αναλογικότητας, την έχεις υπ’ όψιν σου; Για ποιο λόγο όλες οι υπόλοιπες περιοχές πρέπει να πληρώνουν το ίδιο; Το βρίσκεις Δίκαιο αυτό; Την είδες γαμιάς;

Αν νομίζεις λοιπόν γαυράκο μου, ότι θα πληρώνω φόρο υποτέλειας σα δούλος για να ζουν καλά όλοι αυτοί που ζουν στον τόπο σου κάνεις λάθος. Και να έλεγα ρε γαυράκο ότι έτσι βοηθάω να ζείτε καλά οι περισσότεροι εκεί, να είχα υπομονή παραπάνω. Τις γειτονιές στον τόπο σου τις έχεις προσέξει; Βλέπεις που πάει το πράγμα ή σε νοιάζει να παίρνεις τίτλους μόνο; Πού στον πούτσο μένεις γαυράκο μου, στην Εκάλη και στο Διόνυσο; Σε είχα τόσα χρόνια για πιο απλό άνθρωπο. Πολύ σαλονάτος μου βγαίνεις.

Ξέχασα να σου πω κάτι, για να καταλάβεις μερικά πράγματα για αυτόν που σου μιλάει. Θυμάσαι  όταν έλεγαν στο εξωτερικό για όλους εμάς ότι είμαστε κλέφτες, απατεώνες και όλα τα όμορφα; Τότε λοιπόν, μετά από σχεδόν 20 χρόνια σπουδών και έρευνας, αισθάνθηκα μεγάλη προσβολή. Και εγώ στις προσβολές απαντάω. Αντίθετα με αυτούς τους γαμιόληδες που μου έχεις βάλει εκεί πάνω να μου το παίζουν «σωτήρες», «εργατοπατέρες» και «εθνικιστές»  και βγάζουν Νόμους για να ξελασπώνουν τον κάθε πουτάνας γιο και κόρη.

 Έκανα λοιπόν μια αίτηση στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων όπου εργαζόμουν ως Διδάσκων με καθεστώς Χούντας (δούλευε εσύ, πλήρωνε λογαριασμούς κλπ. και μετά από λίγους μήνες θα δούμε τι μισθό θα πάρεις ένα πράγμα) και τους ζήτησα ΕΠΙΣΗΜΑ να μου απαντήσουν αν ο μισθός μου σχετίζεται με τα ΔΑΝΕΙΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ.

 Ξέρεις γιατί;

Αφού σου είπα ΜΠΑΟΚ, έπρεπε να το καταλάβεις ήδη. Για να τους πω επίσημα να το βάλουν στο μουνί της μάνας που τους έσπειρε, μαζί με τα δάνεια και όλα αυτά τα όμορφα τα οποία ποτέ δεν είδα και ποτέ δεν καταχράστηκα. Δεν μου απάντησαν γαυράκο μου. Είχαν άλλες δουλειές, σε σχέση με τη «Νομιμότητα». Όπως και οι κυβερνήσεις που βγάζεις ένα πράγμα. Τυχαίο λες; Βέβαια δεν πρόλαβα να σκεφτώ τι σκατά θα κάνω στη ζωή μου για τα προς το ζειν και τώρα, εδώ και δύο χρόνια σχεδόν, παίρνω τα αρχίδια μου και πληρώνω γάμησέ τα γαυράκο μου ταυτόχρονα για το ΚΡΑΤΟΣ ΣΟΥ που ποτέ δεν ήταν όλων των Ελλήνων πολιτών. Το κατάλαβες γαυράκο μου. Τις παπαριές που ακούς ότι Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και παπαριές περί συμπρωτεύουσας μην τις ακούς.

Ταυτόχρονα που λες γαυράκο μου, έπεσα και θύμα απάτης (έχουν βγει καταδικαστικές αποφάσεις αλλά αρχίδια Δικαιοσύνη αποδόθηκε, παρά το γεγονός ότι οι Δικαστικοί Λειτουργοί ήταν άψογοι, αντίθετα με πάρα πολλούς στον τόπο σου που είναι υπηρέτες των αφεντικών σου). Ξέρεις πώς είναι να πληρώνεις όλη τη ξεφτίλα και τη διαφθορά που υπάρχει στον κόσμο; Γάμα τα γαυράκο μου. Και αντίθετα με το Κράτος και κυρίως το Παρακράτος σου, δεν έχω τόσα φράγκα για να συντηρώ ένα στρατό από ανεγκέφαλους και μπράβους ώστε να το παίζω «επιχειρηματίας». Και επιχειρηματίας πρόσεξε, με καλύτερο πελάτη το Δημόσιο. Ανάπτυξη και έτσι γαυράκο μου. Έρχεται τώρα η ανάπτυξη, πάλι καλά θα είσαι εσύ μη φοβάσαι.

Τι μου είχε πει όμως μια φοιτήτρια τότε, η οποία ήταν γαυρίτσα, ξέρεις; Ότι «πιο εύκολα βρίσκεις δουλειά στη Θύρα 7, παρά με τα προσόντα σου». Και καταλαβαίνω γαυράκο μου τα καθάρματα τα οποία πληρώνονται για να υπάρχει μίσος και βία και όλα αυτά τα όμορφα. Δεν καταλαβαίνω τα υπόλοιπα άτομα όμως. Είμαι λίγο ΜΠΟΥΦΟΣ καθότι ΜΠΑΟΚ όπως καταλαβαίνεις. Θα στρώσω, που θα πάει;

Και πάνω ρε γαυράκο που ήθελα να σου κάνω εσένα και τους άλλους μια πρόταση για να τους γειώσουμε όλους από εκεί που δε θα το περιμένουν, γιατί από την άποψη των πολιτικών που είναι στο κοινοβούλιο έχουμε μπλέξει με μεγάλα γαμίδια όπως θα ξέρεις, αλλά δυστυχώς το Eurogroup έγινε κοντά σε εσένα. Ας γίνει εδώ και θα δεις τι έχει να γίνει. Θα χρειαστούν πολλοί EUROMPATSOI, made in EU για να τους βοηθήσουν να δουν τα αξιοθέατα. Είναι που θέλουμε να τους πούμε ευχαριστώ που μας έσωσαν, κατάλαβες;

Ξέρεις τι ιδέα είχα; Να συνεννοηθούμε όλοι μαζί, και εκεί που θα περιμένουν όλοι  να πλακωθούν οπαδοί μεταξύ τους, μέσα στο γήπεδο να μην ακουστεί τίποτα. Τίποτα όμως, καταλαβαίνεις; Από αυτές τις φορές που η σιωπή φωνάζει πιο πολύ από τις λέξεις και τα συνθήματα. Και μετά να βγαίναμε όλοι μαζί να κάναμε μια βόλτα στο Κοινοβούλιο (όπως τότε στις πλατείες, θυμάσαι;) και να γίνει της πουτάνας το κάγκελο κανονικά και με το Νόμο. Μας το δίνει το δικαίωμα αυτό και το Σύνταγμα, το ξέρεις έτσι; Αυτό για να μαθαίνεις μικρέ γαυράκο λέγεται Πρωτογενές Δίκαιο το οποίο είναι αντίθετο με το Πρωτογενές Πλεόνασμα της κυβέρνησής σου. Γιατί γαυράκο μου, δεν ξέρω την άποψή σου, προσωπικά όμως στον πούτσο μου λουλούδια αν θα μας δανείζουν οι αγορές. Δε ζήτησα δάνειο βλέπεις. Δε σε τρομάζει το γεγονός ότι η ζωή σου και η ζωή σου των παιδιών σου θα εξαρτάται από το αν θα σου δανείσουν οι αγορές; Πλάκα μου κάνεις ρε μαλάκα; Και αν πουν οι αγορές ότι πρέπει να πεθάνεις τι θα πεις, δίκιο έχετε; Μόνο Δικαιοσύνη ζητάω εγώ προσωπικά, τα υπόλοιπα σε μια χώρα δούλων τα γράφω στα αρχίδια μου κιόλας.

 Φαντάζεσαι όμως αν τα καταφέρναμε τι πανηγύρι θα γίνονταν μετά; Φαντάζεσαι τι κουράγιο και τι χαμόγελα θα δίναμε στον τόπο μας; Φαντάζεσαι τι ιστορίες θα είχαμε να λέμε στα παιδιά μας; Θα τολμούσε να έρθει κανένας να κάνει τσαμπουκά ή να μας απειλήσει λες; Τώρα έτσι όπως πάει, τι θα πούμε στα παιδιά μας γαυράκο μου; Ότι την ώρα που μας γαμούσανε το σπίτι εμάς μας ένοιαζε ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα και το κύπελλο; Παπάρια γαυράκο μου. Ήξεραν τι έκαναν, για αυτό ήρθαν με δάνεια και χρέος. Γιατί αλλιώς, θα γαμιόταν τα σπίτια τους και η γένιά τους όλη, το γνωρίζουν και τώρα, μη νομίζεις. Άσχετα που μετά στα γήπεδα μπορεί να ξαναπαίζαν τα γνωστά κολαντρίσματα. Τα μεταξύ μας προβλήματα είναι δικά μας και δεν πρέπει να δώσουμε λογαριασμό σε κανέναν. Μάλλον εσύ είσαι το καλό παιδί του ποδοσφαίρου και της εξουσίας, οπότε πάσο.

Τελειώνοντας λοιπόν γαυράκο μου ήθελα να σου πω, ότι στα παπάρια μου πλέον αν θα πάρουμε το κύπελλο. Θα χαρώ λίγο αν παίξουμε όμορφη μπάλα και το πάρουμε με την αξία μας, αλλά η χαρά μου θα κρατήσει για εκείνη τη μέρα. Μπορεί να μη δω και το ματς, θα δω. Την επόμενη θα έχω την ίδια Δίκαια Οργή που έχω τώρα. Βλέπεις, οι παππούδες μου ήταν πρόσφυγες από τον Πόντο, οι γονείς μου παραλίγο να γίνουν μετανάστες, αλλά ο πατέρας μου δεν μπορούσε να βγάλει διαβατήριο λόγω «κοινωνικών φρονημάτων» (τον κατηγόρησαν για κομμουνιστή αλλά αυτός ήταν απλώς αντικαθεστωτικός, είχε αρπάξει έναν φυλακόβιο ασφαλίτη στο εργοστάσιο, που να στα λέω τώρα). Και τώρα, όσοι ενδιαφέρονται για μένα, προσπαθούν να με πείσουν να φύγω στο εξωτερικό, κάπου που να εκτιμάν τα όποια προσόντα μου. Και όταν εννοώ προσόντα, δεν εννοώ καλός γαμιάς με τρία πόδια. Σου κόβει μέχρι εκεί ή να στο πω πιο απλά;

Εγώ όμως γαυράκο μου, από τον τόπο μου ΔΕ ΦΕΥΓΩ. Μόνο νεκρό θα με σηκώσουν από εδώ, το κατάλαβες; Εσύ είσαι αυτός όμως που θα αποφασίσει για το πώς θέλεις να είναι η συνέχεια. Θέλεις να είμαστε Φίλοι που πλακώνονται φιλικά και για πλάκα, ή εχθροί; Φόρο υποτέλειας γαυράκο μου δε θα πληρώνω άλλο για κανέναν πούστη, είτε είναι Γκεσταπίτης, είτε Ελληνάρας του οποίου το τσουτσούνι μεγαλώνει στο γήπεδο και στις παρελάσεις με τα κάγκελα. Τώρα που είπα παρελάσεις, το είδες αυτό γαυράκο μου που έγινε στον τόπο σου; Αισθάνεσαι ότι είσαι σε πραγματική χώρα αυτή τη στιγμή που μιλάμε; Πας καλά ρε μαλάκα; Ξεκόλλα λίγο. Είσαι στον τόπο, που εν καιρώ της προηγούμενης κατοχής, ο κόσμος διαδήλωνε και έτρωγε σφαίρες. Τα ξέχασες κιόλας;

Και για αυτό λοιπόν, σε σχέση με το σύνθημά σου, ήθελα να σου πω, ότι πούστης γιος δεν είναι με τίποτα ο ΠΑΟΚ. Και αν δεν το πρόσεξες, όταν λεν τη λέξη ΦΙΛΟΤΙΜΟ, δύο περιοχές αναφέρονται κυρίως. Η Μακεδονία και η Κρήτη. Κοίτα από τους φίλους σου και πες μου από ποιον τόπο κατάγονται αυτοί που σου φέρονται πούστικα και από ποιον κατάγονται αυτοί που είναι φίλοι σου για πάντα και θα πληρώσουν το τίμημα μαζί σου, ιδιαίτερα, αν έχεις δίκαιο; Ε; Έπαθες την πλάκα σου τώρα; Και όσοι προσπάθησαν να το γαμήσουν όπως λέει το σύνθημά σου, κατέληξαν με ένα καβλί που μπήκε από τον κώλο και βγήκε από το στόμα.

Εσύ τι θα κάνεις γαυράκο μου άμα ζορίσουν τα πράγματα λίγο ακόμα; Θα έρθεις να βοηθήσεις όπως σε βοηθάω εγώ τώρα; Το κατάλαβες ότι για εκεί πάει το πράγμα ή είσαι ακόμα μαστουρωμένος από τις τρομερές επιτυχίες σου; Έχεις δει πώς είναι ο κόσμος εδώ γαυράκο μου; Έχει ξεχάσει πώς είναι το χαμόγελο και τι θα πει ελπίδα.

Για να καταλάβεις όμως μια μικρή ποιοτική διαφορά, η τελευταία φορά που πήγα στο γήπεδο ήταν περίπου πριν 20 χρόνια στο Ελλάδα Ολλανδία. Είχαμε παίξει χωρίς την απαιτούμενη ψυχή, και αυτό όπως καταλαβαίνεις εδώ  τσατίζει πολύ κόσμο. Και καλά κάνει, γιατί όταν σκέφτομαι τι μισθούς είδα όταν είχα, τι κόπους είχα κάνει, και τι βγάζει ένας ποδοσφαιριστής, μη σου πω πώς αισθάνομαι γαυράκο μου. Και αν δεν το κατάλαβες, ξέρεις πότε τα παίρνει ο κόσμος; Όχι όταν χάνει. Τα παίρνει όταν νιώθει ότι δεν καταθέτουν την ψυχή τους οι παίχτες. Και ένας λόγος που δεν πάω στο γήπεδο, είναι ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρονται κάποιοι πολύ ΠΑΟΚ ρε παιδί μου στο Σαλπιγγίδη, ο οποίος με τη συμπεριφορά του τόσα χρόνια και την προσφορά του εμένα με έχει πείσει. Και μπαίνει που λες γαυράκο μου ο Τσιαντάκης, που ήταν παίχτης σου, και τρέχει το παιδί πάνω κάτω με πείσμα και με πάθος. Χάσαμε βέβαια, δίκαια, γιατί παίξαμε σαν κότες. Λάθος τόπος η Θεσσαλονίκη για κάτι τέτοιο γαυράκο μου. Ξέρεις τι έγινε μετά; Όλο το γήπεδο φώναζε ρυθμικά «Νίκος Τσιαντάκης» με παλαμάκια (και εγώ και οι φίλοι μου εννοείται). Και βγήκε το παλικάρι και μας χαιρέτισε όλους. Φυσικά μετά ακούστηκε και το γαμιέται ο θρύλος και ο πειραιάς, αλλά με τον τρόπο που ειπώθηκε και ο ίδιος γελούσε (σαν να του λες, άλλο το ένα και άλλο το άλλο). Δυστυχώς για σένα γαυράκο μου, ο κόσμος εδώ έχει λίγο πιο πολύ ανεπτυγμένο το περί δικαίου αίσθημα. Μπορεί να είναι λίγο κομπλεξικός και λίγο στόκος σε κάποια πράγματα, αλλά σίγουρα είναι πιο πάνω από σένα για το τι θα πει Φίλος. Και για αυτό, από εδώ θα ξεκινήσουν τα καλά όπως θα δεις.

Έχεις την ευκαιρία, μιας και είσαι κοντά, να πας να βοηθήσεις στη Σαλαμίνα, όπου υπάρχει από ότι κατάλαβα κοινός τόπος από αριστερούς και δεξιούς σε κάποια θέματα τουλάχιστον. Ξέρεις τι έγινε στη Σαλαμίνα τότε παλιά γαυράκο μου, ε; Τότε αποφασίστηκε το μέλλον της ανθρωπότητας. Και από εκεί, επειδή ελεύθεροι άνθρωποι πολεμούσαν με σκλάβους, νίκησε αυτό που λέμε Δημοκρατία. Κάτι γαυράκο μου, που εγώ, ποτέ δεν είδα. Όπως και τη Δικαιοσύνη. Μάλλον μαζί πάνε αυτά γαυράκο μου.

Όταν λεν «αιώνια πόλη» γαυράκο μου, εννοούν τη Ρώμη. Η Αθήνα και ο Πειραιάς γαυράκο μου τι είναι, τίποτα κωλοχώρια που έγιναν χθες; Ξύπνα λίγο γαμώ την τρέλα μου επιτέλους.

Οπότε, διάλεξε και πες μου για να ξέρω. Γιατί 40 χρονών μαλάκας να πάω να παίζω ξύλο για τη μπάλα, δε νομίζω. Για πιο σημαντικά πράγματα όμως, θα εκπλαγείς με αυτά που θα δεις. Στο Λόγο της Τιμής μου αυτό. Τώρα θα ξεκαθαρίσουν όλα τα χρέη μαζί. Περίμενε και θα δεις.

Αυτά.

 Δρ Θεμιστοκλής Α. Ιωαννίδης
Πρώην Δημόσιος Λειτουργός

ΥΓ. Μιας και έχεις καλύτερες σχέσεις με τη Liverpool (δυστυχώς γιατί θα ήθελα να είναι ο ΠΑΟΚ στη θέση αυτή) και μιας και είμαι Liverpool από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, πες τους ότι αν δεν πάρουν την κούπα φέτος θα τα πάρω στο κρανίο. Βαρέθηκα να περιμένω 25 χρόνια. Και να μου τη φέρουν για να την υπογράψω (τςς…μεγαλομανία και έτσι, ξέρεις τώρα…να μην το παίξω και εγώ λίγο μεγαλοτσούτσουνος Ελληνάρας;).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου