Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Ο Χριστός σταυρώθηκε από τη «Νομιμότητα»



Δεν είναι καθόλου ειρωνικός ο τίτλος, ιδιαίτερα ανήμερα Μ. Πέμπτη. Είναι κυριολεκτικός και μεταφορικός ταυτόχρονα. Εξάλλου, τώρα με ξέρεις νομίζω, δεν είναι του χαρακτήρα μου να κάνω αστεία που σχετίζονται με μαρτύριο.

Όπως καταλαβαίνεις, το τι έγινε τότε και τι έφτασε στα αυτιά σου, είναι δύο πολύ διαφορετικά πράγματα. Εκτός και αν είσαι τόσο ηλίθιος να πιστεύεις ότι επί δύο και πλέον χιλιάδες χρόνια όλων των ειδών οι εξουσίες και ολιγαρχίες είπαν και έγραψαν τα πράγματα όπως έγιναν και όχι όπως τους βόλευε. Αν είσαι τόσο στόκος, δες ας πούμε τι λένε τα ΜΜΕ τώρα, 2014, την εποχή του διαδικτύου, και πώς είναι η πραγματικότητα. Η κάθε λογής τυραννία, αυτό που ήξερε να κάνει, είναι να ξαναγράφει την ιστορία όπως τη βόλευε. Και τα κόμματα, το ίδιο κάνουν. Αυτό τι σημαίνει, ότι δεν έγινε και τίποτα;

Και επειδή ο Σταυρός του Μαρτυρίου, εκτός από συγκινητικός, έχει πάντα ιδιαίτερο συμβολισμό στις ψυχές των ανθρώπων, σε ρωτάω και σκέψου απλά. Ήταν ή δεν ήταν δολοφονία μέσω της «Νομιμότητας»; Νόμιμα και ηθικά, σύμφωνα με τους τότε Νόμους της τότε εξουσίας και της τότε θρησκείας έγιναν όλα. Ήταν Δίκαιο αυτό;

Άσε που θίχτηκαν πολλά «κεκτημένα». Σου λέει ο άλλος, «τι, για τη Βασιλεία των Ουρανών μιλάει; Και εμείς, οι Πάνσοφοι, οι Εκλεκτοί του Θεού τι κάνουμε, τζιτζίκια πεταλώνουμε;».Είχες εκεί και τους Ρωμαίους, οι οποίοι πολλές φασαρίες με το ντόπιο παπαδαριό δεν ήθελαν να έχουν και να το αποτέλεσμα. Άσε που και οι τότε «εργαζόμενοι», θα είπαν «φέρνει τίποτα αυξήσεις στους μισθούς μας ο Δάσκαλος; Όχι. Ε, τότε, κάνε τα στραβά μάτια και ρίξε το φταίξιμο στην κυβέρνηση. Μετά μπορούμε να διαμαρτυρηθούμε, για να πάρουμε καμιά αύξηση, να βάλουμε τα παιδιά μας στο Δημόσιο κλπ.».

Περιττό να πω, ότι παρότι με το θέμα Ανώτερη Δύναμη, έχω ένα θεματάκι και κάτι προβληματάκια βλέποντας τον κόσμο όπως είναι στην πραγματικότητα, το παραδέχομαι, σέβομαι και αισθάνομαι τα καλύτερα των συναισθημάτων μου όταν βλέπω ανθρώπους που πιστεύουν αλλά ταυτόχρονα ζουν με βάση την πίστη τους. Έχουν Αγάπη στο βλέμμα τους, ξέρουν τι θα πει Δίκαιο, και έχουν άμεση σύνδεση με το Σύμπαν όλο μέσω της πίστης τους. Και για αυτό, παρότι έχω πολλά να χώσω, δε θα το κάνω σεβόμενος τις μέρες και αυτούς.

Θα πρέπει όμως να σου ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα, ώστε να γνωρίζεις, μη βγάλεις λάθος συμπεράσματα ακούγοντας τον κάθε μαλάκα, που αντί να κλάνει μιλάει.

Δεν έχω δηλώσει δούλος κανενός Θεού, ούτε του Δία, ούτε του Παν, ούτε του Πήτερ Παν και φυσικά ούτε του Διαβόλου (φτου – φτου γαμώ τη γκαντεμιά μου). Και φυσικά, ούτε του Μεγάλου Αρχιτέκτονα, καθότι ως μηχανικός, ήξερε από μίζες και τέτοια. Εξάλλου τόσο σκατά, μόνο μηχανικός θα μπορούσε να τα είχε κάνει. Αν ήταν Μεγάλος Επιστήμονας, θα τους είχε σκεφτεί όλους. Άσε που παρότι υπάρχει τεράστια Σοφία και Αρμονία γύρω μας, μέσα μας αλλά και στο έξω μας, εξουσία έχουν μόνο οι ψυχοπαθείς, καθότι όπως καταλαβαίνεις, όσοι δεν έχουν Συνείδηση, δεν έχουν και ενδοιασμούς και ανεβαίνουν πιο γρήγορα σε όλα. Αυτά είναι γνωστά να μου πεις, αλλά μάλλον όχι από όλους, ούτε καν από την πλειοψηφία από ότι βλέπω.

Τώρα του να είσαι σκλάβος μια ζωή, περιμένοντας την καλύτερη μετά, δε μου κολλάει ρε συ διαδίκτυο. Μάλλον χειραγώγηση μυρίζει το πράγμα. Από την άλλη, το ακόμα χειρότερο ότι φάμε, ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κώλος μας, σε καμία περίπτωση δε μου ταιριάζει επίσης. Και ξέρεις γιατί στο λέω; Κρίνοντας από τον εαυτό μου και από αυτά που έχω ζήσει, οι πιο όμορφες στιγμές της ζωής μου κατά τις οποίες ένιωσα Μεγαλείο, δεν είχαν σχέση με τα φράγκα ή την «καλή ζωή». Είχαν σχέση με άλλα. Είμαι λίγο περίεργος, το ξέρω. Βέβαια αυτό δε σημαίνει, ότι δεν ελπίζω να πιάσω κανένα λαχείο ή τίποτα τέτοιο (μην ξεχνάς, άνθρωπος είμαι και έχω ελαττώματα, θέλω να κάνω μια φάρμα να έχω ζώα και γενικά να φύγω πιο έξω).

Θα σου πω όμως γιατί, ως πειραματικός επιστήμονας και ως άνθρωπος έχω πρόβλημα με τη λέξη δούλος. Σκέφτομαι λοιπόν με το φτωχό μου το μυαλό «θέλω να είμαι δούλος κανενός;». Και η απάντηση φυσικά είναι ΟΧΙ. Η επόμενη ερώτηση που κάνω με το φτωχό μου το μυαλό πάλι είναι «αφού δε θέλω να είμαι δούλος κανενός, είναι Δίκαιο να θέλω να είναι δούλοι άλλοι για μένα;». Και η απάντηση φυσικά είναι επίσης ΟΧΙ. Και μετά έρχεται η καλύτερη ερώτηση που λέει «αφού λοιπόν ούτε θέλω να είμαι δούλος, ούτε θέλω να είναι δούλοι μου άλλοι άνθρωποι τότε πώς στον πούτσο το οτιδήποτε Ανώτερο με θέλει Δούλο;». Και τελειώνει εκεί λοιπόν ένα από τα μεγαλύτερα, προαιώνια ερωτήματα. Και να φανταστείς, ότι οι περισσότεροι περνούν τις ζωές τους και ψάχνουν ακόμα. Στείλε αυτή την παράγραφο για να μην παιδεύονται οι άνθρωποι τζάμπα.

Τώρα σωστά θα μου πεις, «έχεις τη Σοφία, τη Γνώση, και τη Δύναμη να καταλάβεις τις βουλές του Κυρίου, ή της όποιας Ανώτερης Δύναμης πιστεύει ο καθένας;», και θα σου πω και εγώ «μάλλον όχι, αλλά αφού αυτά τα λίγα που γνωρίζω μπορώ να τα μεταδώσω σε ανθρώπινα όντα ανεξαρτήτως ηλικίας, χώρας, χρώματος, θρησκείας και φυλής, ακόμα και σε ζωάκια σε μερικές περιπτώσεις, τότε έχω το Δικαίωμα να ζητάω να μου αποκαλύπτεται το Μεγαλείο του για να μπορώ να το μεταλαμπαδεύσω με τη σειρά μου και εγώ, μήπως μπορέσω να βάλω ένα μικρό λιθαράκι για να καλυτερέψει ο κόσμος όλος».

Η Αλήθεια που λες καλό μου διαδίκτυο, είναι ότι μου φανερώθηκε πολλές φορές το Μεγαλείο. Αλήθεια όμως είναι, ότι συντριπτικά περισσότερες μου αποκαλύφθηκε το Μαρτύριο. Και επειδή γνωρίζω, ότι όταν κάποιος που δεν έχεις πειράξει σε βασανίζει και χαίρεται είναι ψυχοπαθής, διαφωνώ με κάποια πραγματάκια της Διδασκαλίας. Λυπάμαι. Και στην ύστατη ώρα, όρθιος θέλω να είμαι να τα πω με το νι και με το σίγμα.

Βέβαια, και για να επανέλθουμε λίγο στο Μαρτύριο της Σταύρωσης και τη «Νομιμότητα», θυμήσου λίγο τι ειπώθηκε για τους γραμματείς και τους φαρισαίους. Θυμήσου τι ειπώθηκε και τι έγινε στο Ναό του Σολομώντα, όταν ο Χριστός είδε το εμπόριο γύρω από το θέμα Πίστη και της Εξουσίας που αυτή επέβαλε. Κατάλαβες; Μην τα θυμόμαστε μεμονωμένα και όπως μας συμφέρουν κάποια πράγματα.

Πάντως με βάση τη «Νομιμότητα» που ίσχυε εκείνη την εποχή, έγιναν όλα όπως πρέπει. Τελικά τι έγινε όμως; Αποδόθηκε Δικαιοσύνη από την τότε εξουσία; Αρχίδια. Δικαιοσύνη αποδόθηκε στο πέρασμα των αιώνων μέσω της Πίστης, και κατά κύριο λόγο της Ελπίδας του Μεγαλείου της Ανάστασης.

Για αυτό σου λέω πολλές φορές, άλλο «Νομιμότητα» και άλλο Δικαιοσύνη.

Τώρα λοιπόν που λες αγαπητό μου διαδίκτυο, έπεσε Σταύρωση σε όλους τους Τίμιους ανθρώπους στη χώρα μας. Και αφού έπεσε το Σταύρωμα από τους εδώ γαμιάδες και πετυχημένους παντός «ιδεολογίας» καιρού και τύπου, ήρθαν και οι απέξω και έφεραν τα υψηλής τεχνολογίας καρφιά για να βεβαιωθούν ότι θα μείνουν πάνω στο Σταυρό. Και ξέρεις γιατί έγινε αυτό έτσι; Γιατί έτσι όλοι είναι ευτυχισμένοι. Οι ψυχοπαθείς της εξουσίας και οι υπηρέτες τους, γιατί έχουν σαν παράδειγμα να δείχνουν και να λένε «αυτά έλεγε και αυτός και κοίτα τι έπαθε, τα ήθελε ο κώλος του» ώστε να φοβούνται τα ανθρωπίδια, που είναι και η πλειοψηφία όπως κατάλαβες, μη χάσουν κάτι από το «μισθούλη» ή τα «κεκτημένα» τους. Οι πιο απλοί άνθρωποι, έχουν να φοβούνται το μαρτύριο, αλλά παρότι καταλαβαίνουν που είναι το Δίκαιο και το Άδικο να αισθάνονται ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Και φυσικά, οι έμποροι των καρφιών να βγάζουν φράγκα για να γίνεται η ανάπτυξη. Τα καρφιά βέβαια, παράγονται αλλού και παράλληλα παίζει δάνειο στην επιχείρηση τους, βοηθούν και την ανάπτυξη των έξω έτσι.

Για αυτό λοιπόν, οι Τίμιοι άνθρωποι, αφού μάτωσαν που μάτωσαν και ανέβηκαν το Γολγοθά περνώντας το μαρτύριο, θα πρέπει να διαλέξουν. Ή να πεθάνουν στο Σταυρό πάνω περιμένοντας την Ανάσταση, ή να ξηλώσουν τα καρφιά και να τα επιστρέψουν πίσω με τους Νόμιμους Τόκους.

Λυπάμαι, αλλά δεν είμαι Θεάνθρωπος. Θα πάρω το δεύτερο. Δηλαδή, τη Δικαιοσύνη.

Τέλος, σου μεταφέρω μια από τις πολύ όμορφες ρήσεις της Διδασκαλίας του Χριστού. Εκείνη που έλεγε:

 «Πίστευε και μη, ερεύνα».

Εμάς, μας το μετέφεραν παραπλανητικά ως:

 «Πίστευε, και μη ερεύνα».

Είδες τι έκανε ένα κόμμα σε μια πρόταση; Το πρώτο σου λέει «πίστευε ή μην πιστεύεις αλλά ερεύνα βρε γρόθε πρώτα, ξεκόλλα» ενώ το άλλο σου λέει «πίστευε αυτά που σου λέει η κάθε λογής εξουσία και μη ρωτάς τίποτα ποτέ γιατί θα σε πάρει ο διάολος». Σου γαμώ και το διάολο και εσένα μαζί, είναι η δικιά μου απάντηση στο δεύτερο, μην πω τίποτα χειρότερο μέρες που είναι.

Υπάρχει περίπτωση να είναι κανένας Δάσκαλος και να είπε το δεύτερο; Εεεεεεεεεεε;

Το πρώτο είναι Διδασκαλία και το δεύτερο είναι Εξουσία.
Διάλεξε, έχεις το Δικαίωμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου