Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Απειλή από την Ένωση Ελλήνων Χημικών



Κυρίες, κύριοι της Ένωσης Ελλήνων Χημικών

Μάλλον κατά λάθος μου στείλατε το παρακάτων μήνυμα:

Αγαπητή/Αγαπητέ Συνάδελφε,
Είναι γνωστό πως οι συνδρομές των μελών αποτελούσαν ανέκαθεν την κυριότερη και τώρα πια την μοναδική πηγή εσόδων της Ε.Ε.Χ., χωρίς την οποία η Ένωση δεν μπορεί να επιτελέσει καμία λειτουργία της και ήδη πολλές φορές βρίσκεται στα όρια της βιωσιμότητας. Επειδή η πληρωμή των συνδρομών σας αποτελεί βασική προϋπόθεση για να εκπληρεί η Ε.Ε.Χ. το έργο της, παρακαλείστε για την έγκαιρη εξόφλησή τους.
Η Ε.Ε.Χ., έχοντας κατανοήσει και συμμεριστεί τη δυσκολία της εποχής, έχει προχωρήσει από το προηγούμενο έτος σε μείωση της ετήσιας συνδρομής κατά 20%, αλλά και σε καθιέρωση ειδικών συνδρομών για ανέργους, μεταπτυχιακούς φοιτητές και στρατευμένους. Σας υπενθυμίζουμε ότι, επειδή η Ε.Ε.Χ. είναι ΝΠΔΔ, και οι οφειλές προς αυτήν είναι οφειλές προς το δημόσιο, υπόκεινται στους ίδιους τρόπους είσπραξης και. είναι υποχρεωμένη εκ του νόμου να τις διεκδικεί.



Άκου λοιπόν αγαπητέ αυτοματοποιημένε "συνάδελφε" τι έγινε και αποφάσισε τι θα κάνεις εσύ για να σου πω τι θα κάνω και εγώ:

1. Ουδέποτε είδα τα επαγγελματικά και εργασιακά μου δικαιώματα.
2. Ουδέποτε έχω λάβει επίδομα επικινδυνότητας, βαρέα και ανθυγιεινά και τέτοια όμορφα.
3. Ουδέποτε είδα 13ο και 14ο μισθό τις "καλές" εποχές πριν την "κρίση".
4. Ουδέποτε είδα μισθολογική ωρίμανση, τριετίες και όλα αυτά τα "κατοχυρωμένα" δικαιώματα, τα οποία ήταν , ΜΟΝΟ για τους μόνιμους δημόσιους υπάλληλους.
5. Πλέον δε βλέπω ούτε καν τα στοιχειώδη ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
6. Εδώ και δύο χρόνια, μετά από τα επιδόματα εργασίας που ελάμβανα ως αντιμισθία, τελείωσε και η επαγγελματική μου δραστηριότητα. Από τότε είμαι άνεργος και ανασφάλιστος.
7. Ουδέποτε κανένας θεσμός δεν εξέτασε τα ερευνητικά μου αποτελέσματα για την αξιοποίηση τους προς όφελος του Δημοσίου και των Πολιτών.


Για αυτό λοιπόν "συνάδελφε", σε καθιστώ υπεύθυνο να διεκδικήσεις εσύ μιας και είσαι θεσμός ΝΠΔΔ τα δεδουλευμένα μου στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Α.Π.Θ. του 2005, τα δεδουλευμένα μου από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων από το 2007-2012, τα οποία ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ, ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ και καταχρηστικά εξαφανίστηκαν μέσα στη "Νομιμότητα", τα ένσημα τα οποία μου λείπουν, το ταμείο ανεργίας που δικαιούμαι (πήρα μόνο 6 μήνες στο τέλος), θα ζητήσεις ΔΗΜΟΣΙΑ για ποιο λόγο δεν προκήρυξε ΠΟΤΕ το τελευταίο Τμήμα που εργαζόμουν (Τμήμα Μηχανικών και Επιστήμης των Υλικών στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων) καθώς παρότι ήμουν ο αρχαιότερος υπό το Π.Δ.407/80 (νομιμότατο καθεστώς) προκυρήχθηκαν άλλου τύπου θέσεις, θα τα διεκδικήσεις, και όταν τα κερδίσεις υπό το καθεστώς ΧΟΥΝΤΑΣ και ΚΑΤΟΧΗΣ στο οποίο ζούμε, τότε θα σου δώσω τις εισφορές των δύο τελευταίων ετών και θα κάνω μια δωρεά 1.000 ευρώ τουλάχιστον σε νέα παιδιά που πέρασαν τις εξετάσεις έχοντας γονείς που έχουν χάσει τη δουλειά τους, όπως ήμουνα και εγώ το 1991, την εποχή που έγινε η "κάθαρση" αν θυμάσαι. Τότε θα σε αναγνωρίσω ως θεσμό και θα σου κάνω και δωρεά 500 ευρώ γιατί θα ξέρω ότι έχω να κάνω με ανθρώπους, όχι με νταβατζήδες.

Τα προηγούμενα, μαζί με την ψυχική οδύνη, ουσιαστικά ψυχικό βιασμό πιο περιγραφικά, που έχω υποστεί είναι ένα νουμεράκι εξαψήφιο από ότι κατάλαβες. Θα τα δεις σε σχετικό ντοκυμαντέρ αγαπητέ "συνάδελφε" και θα καταλάβεις σύντομα.

Αν για κάποιο λόγο που εγώ δεν καταλαβαίνω, αλλά εσύ καταλαβαίνεις, βρεθώ να χρωστάω σε κανένα αυτοματοποιημένο μηχάνημα των ληστών που παραπλανητικά και καταχρηστικά αναφέρονται ως Κράτος, σε καθιστώ υπόλογο και θα λογοδοτήσεις με τόσους τρόπους που απλώς δε φαντάζεσαι (δες ας πούμε τι έγινε με τον άλλον νταβατζή που λέγεται ΤΕΕ).

Μπορείς να πάρεις τις εισφορές μου από τις οικογενειακές επιχειρήσεις που καταχρηστικά ονομάζονται Πανεπιστήμια, από εξέχοντα μέλη σου που στο όνομα της Χημείας έχουν βγάλει εκατομμύρια ευρώ με μηδενική προσφορά στην Επιστήμη και την Έρευνα (φαντάζομαι θα είναι και εντάξει με την εφορία) και γενικά, κάπου θα βρεις, ψάξε καλύτερα.

Επίσης, επειδή είμαι στα όρια της συνείδησής μου, από μια σειρά από πράγματα τα οποία απλώς δε φαντάζεσαι, και επειδή γνωρίζω ότι δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα, αφενός σου ζητώ ΔΗΜΟΣΙΑ να μου ζητήσεις συγνώμη και αν δεν το κάνεις, θα κάνω ότι μπορώ για να ξεπεράσεις προς τα κάτω τα ¨όρια" της βιωσιμότητας, καθώς με 200 ευρώ το μήνα εισόδημα από οικογενειακή περιουσία (τα δικά μου εξαφανίστηκαν) δεν επιθυμώ να πληρώνω τίποτα άλλο και δεν αναγνωρίζω κανέναν θεσμό καθώς παραβιάστηκαν και τα τελευταία στοχειώδη ανθρώπινα δικαιώματά μου.

Σε προκαλώ δημόσια λοιπόν αγαπητέ "συνάδελφε", να αγνοήσεις την απάντησή μου και να προχωρήσεις στη μετακύλιση των εισφορών στο Δημόσιο ως ΝΠΔΔ, να μου πει κανένας ότι χρωστάω κιόλας, για να δούμε τι θα γίνει. Και αν νομίζεις ότι θα έχω ηθικές αναστολές για το οτιδήποτε, γελιέσαι.

Κατάλαβες αυτοματοποιημένε "συνάδελφε";

Για την αποκατάσταση του Δικαίου αιτούμαι τη δημοσίευση της απάντησής μου στα Χημικά Χρονικά. Αν όχι, ας τελειώνουν κιόλας μαζί με την «Ένωση Ελλήνων Χημικών».



Δεν έχεις Όλυμπε θεούς,
 μήτε λεβέντες η Όσσα,
ραγιάδες έχεις, μάνα Γη,
σκυφτούς για το χαράτσι,
κούφιοι κι οκνοί καταφρονούν
 την θεία τραχιά σου γλώσσα,
των Ευρωπαίων περίγελα
και των αρχαίων παλιάτσοι

(Κωστής Παλαμάς)




Δρ Θεμιστοκλής Α. Ιωαννίδης
Πρώην Δημόσιος Λειτουργός

http://themisioannidis.blogspot.gr/
http://didaskaliafoithtwn.wordpress.com/










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου