Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Η ανεργία των νέων και η ανεργία των «γέρων».



Άκου να σου πω και κάτι που έγινε μόλις χθες. Όπως θα είδες, και εδώ αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη, μας έχουν πρήξει τα παπάρια για την ανεργία των «νέων», η οποία μειώνεται βέβαια με 5μηνες συμβάσεις σε υπηρεσίες που θα έπρεπε να έχουν λύσει τα θέματα τα οποία καλούνται να βοηθήσουν οι πιτσιρικάδες. Το γεγονός και μόνο ότι ιδρύθηκαν τα ΚΕΠ, στα οποία έχω εξυπηρετηθεί άπειρες φορές (να τα λέμε αυτά), είναι αλήθεια, δε σου λέει τίποτα ρε μαλάκα; Δημόσιο μέσα στο δημόσιο; Και ακόμα και τώρα μου λες «εργαζόμενοι»; Εκτός από τους μεγάλους νταβατζήδες με βάζεις να πληρώνω και το κάθε χαμένο κορμί που δεν είχε ποτέ αντικείμενο εργασίας και η επαφή του με το Δημόσιο ήταν ο κωδικός μισθοδοσίας του; Πήγες να δεις τι «δουλειά» έκανε και πώς την έκανε; Ρώτησες τους ανθρώπους που πραγματικά εργάζονται ποια είναι τα προβλήματά τους σε σχέση με το Δημόσιο Συμφέρον και την εξυπηρέτηση των πολιτών; Ποιος θα το κάνει αυτό; Ρουφιάνοι πρέπει να γίνουν όλοι οι άνθρωποι; Με τι βρε μαλάκα θα κάνεις «αξιολόγηση»; Από γραφεία τεχνοκρατών και ερωτηματολόγια;

Έτσι που λες, και αφού προσπάθησα να ηρεμήσω, με ενημέρωσαν κάποιοι φίλοι για μια δουλειά που είχε σχέση με κατεργασία αποβλήτων. Και απόβλητα πολύ πιο εύκολα από αυτά που έχω διαχειριστεί στο παρελθόν, έστω εργαστηριακά και σε μικρή πιλοτική κλίμακα. Και παίρνω που λες τηλέφωνο χθες. Είπα μέσα μου «ΟΚ, ας ψάξω ξανά μπας και κάνω καμιά νέα αρχή». Άρχισε να μου τη βαράει στο σπίτι βλέπεις, περνάς οι μέρες, οι μήνες και τα χρόνια και τίποτα δεν αλλάζει προς το καλύτερο.

Και τι μου είπαν ξέρεις; Ότι η θέση είναι για άτομα μέχρι 35 ετών! Και εντελώς τυχαία θυμήθηκα ότι σχεδόν ΟΛΑ τα προγράμματα από ΟΑΕΔ και ΕΕ είναι αντίστοιχα.

Έτσι λοιπόν, σιγά σιγά και επίσημα, είμαι «γέρος» στα 40 μου. Θα μου πεις τώρα «άνοιξε μια δικιά σου επιχείρηση» και θα σου πω «βρε μαλάκα, τρέχω στα δικαστήρια εδώ και 6 χρόνια με απατεώνες του κοινού ποινικού Δικαίου και ακόμα άκρη δεν έχει βγει, θα πάω να βάλω και τα τελευταία για να ανοίξω επιχείρηση και να είμαι έρμαιο του κάθε ληστή και απατεώνα μαζί με τους «νόμιμους» ληστές (βλέπε κράτος) να είναι νταβατζήδες πάνω από το κεφάλι μου»;

Τα βλέπεις κύριε Εισαγγελέα μου, ή είσαι απασχολημένος με τη «Νομιμότητα»; Ποιος ψηφίζει και ποιος νομιμοποιεί τους «Νόμους» για τη «Νομιμότητα» που εσύ καλείσαι να εφαρμόσεις; Στο φωνάζω συνέχεια, άλλο Νομιμότητα και άλλο Δικαιοσύνη.

Πάντως παρότι «γέρος» μου σηκώνεται ακόμα, στο λέω. Αφού θα γαμηθούμε όπως κατάλαβες με πολύ κόσμο, είτε με νταβατζήδες, είτε με «εργαζόμενους» είτε με τις θλιμμένες πουτάνες της «Νομιμότητας».

Για αυτό κρατιέμαι κύριε Εισαγγελέα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου