Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Και να η ψήφος μου...





Που λες, όπως πάντα, άσκησα το «εκλογικό» μου «δικαίωμα». Διαφωνώ με την αποχή, αλλά καταλαβαίνω αυτούς που τα βγάζουν πέρα δύσκολα και μένουν μακριά από εκεί που ψηφίζουν. Ιδιαίτερα αυτές τις δύσκολες μέρες. Προσωπικά, και παρότι με ελάχιστες εξαιρέσεις τα τελευταία 15 χρόνια ρίχνω μηνυματάκια, πάντοτε το ασκώ το «δικαίωμά» μου. Έτσι λοιπόν και σήμερα.

Το μήνυμα λοιπόν που έριξα στην κάλπη ήταν το ακόλουθο:





ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ

Από την Πλατεία με Αγάπη

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ




Το μήνυμα αυτό το είχα αναφέρει και παλιότερα. Ήταν ένα από τα βασικά τότε στην Πλατεία. Παραδέχομαι, ότι μου λείπει η Πλατεία. Ιδιαίτερα, εκείνοι οι άνθρωποι που όπως και εγώ, πήγαιναν για να βρουν τι ενώνει, και όχι τι χωρίζει.

Σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε στη μεταπολεμική Ελλάδα, Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο, θα πρέπει να ψάξουν οι άνθρωποι λίγο περισσότερο τι τους ενώνει. Αν δεν μας ενώνει η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, δε μας ενώνει τίποτα. Γιατί αν δεν έχεις ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ στον τόπο σου, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑΛΑΚΑ! Το κατάλαβες ρε; ΤΙΠΟΤΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου