Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Ευχές



Αγαπημένο μου Internet, τώρα που μείναμε οι δυο μας, θέλω να σου ευχηθώ καλή χρονιά και χρόνια πολλά. Εύχομαι να βάλεις λίγο μυαλό και να φωτίσεις λίγο τους ανθρώπους που έχουν απομείνει ώστε να ζήσουμε σαν άνθρωποι όσα χρόνια μας μένουν. Εύχομαι να βγάλεις πολλά λεφτά και να αποκτήσεις και συνείδηση γιατί η ανθρωπότητα βαδίζει σε περίεργους δρόμους. Εύχομαι επίσης, να βοηθήσεις τους ραγιάδες να αποκτήσουν λίγο αξιοπρέπεια καθώς έχουν γίνει οι μεγαλύτερες και χαμηλότερα αμειβόμενες πόρνες της σύγχρονης ιστορίας. Αφού τον παίρνουν που τον παίρνουν, δώστους λίγα λεφτά ακόμα για να ζουν όπως και πριν, που είχαμε κοινωνικό κράτος, παιδεία, δικαιοσύνη και προπάντων ανθρώπινες αξίες. Για αυτό φτάσαμε στο σήμερα, επειδή τα ζήλεψαν οι εταίροι και οι σύμμαχοι αυτά και ήρθαν να τα πάρουνε, μαζί βέβαια με ότι άλλο μπορούν να πάρουν σε τιμές ευκαιρίας για το καλό μας πάντα. Εύχομαι να φωτίσεις λίγο και τους ανθρώπους των άλλων χωρών για να καταλάβουν τα μικρά και τα μεγάλα μεγαλεία που υπάρχουν αντί να μαλακίζονται με τις παπαριές που τους ταΐζουν οι κυβερνήσεις τους και τα ΜΜΕ τους που τόσα χρόνια έβγαλαν σε ποσότητα όσο δηλητήριο είχαν και δανείστηκαν για να βγάλουν κι άλλο. Εύχομαι να κάνεις επίθεση στους υπολογιστές, τα κινητά και την περιουσία όλων των λαμόγιων και των υπαλλήλων τους και να τα επιστρέψεις εκεί από όπου κλάπηκαν. Εύχομαι να βοηθήσεις τους ανθρώπους να διατηρήσουν τη μνήμη τους και τη λογική τους.

Όπως θα κατάλαβες γιατί εσύ τα ξέρεις όλα, και επειδή ήμουν από τους ελάχιστους (και είμαι ακόμα φυσικά) που ζητούν δικαιοσύνη χωρίς καλλιτεχνικούς προσδιορισμούς, να με βοηθήσεις να μαζέψω χρήματα για να μπορέσω να πληρώσω δικηγόρους και να κάνω τις αγωγές που χρειάζεται μπας και γλυτώσω λίγο από όλων των ειδών τους απατεώνες που έχω μπλέξει (κυβέρνηση, αντιπολίτευση, τράπεζες, απατεώνες του κοινού ποινικού δικαίου, μεγαλονταβατζήδες, «εργαζόμενους» και ψυχοπαθείς εντός και εκτός).

Αυτά τα λίγα αγαπημένο μου internet και ελπίζω εσύ τουλάχιστον να μη με γράψεις στα αρχίδια σου, όπως έχει κάνει ο Αϊ Βασίλης που όταν  ευχήθηκα Ειρήνη, Αγάπη, Υγεία και την προστασία του Περιβάλλοντος από Αϊ Βασίλης έγινε Άει Γαμήσου.

Και αν δεν μπορείς να πραγματοποιήσεις όλες αυτές τις ευχές μου, θέλω αν γίνεται να πραγματοποιήσεις μόνο μία. Και αυτή είναι η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

Για αυτό, εύχομαι το 2014 να είναι έτος Δικαιοσύνης. Και αν αποδοθεί Δικαιοσύνη, καλή χρονιά, δεν μπορεί να είναι για όλους.

Για αυτό, αγαπητό μου internet, στον πόλεμο του Δίκαιου με το Άδικο, θα πρέπει να βοηθήσεις το Δίκαιο που όπως έγραψα στην επιστολή που είχα στείλει στην Ένωση Ελλήνων Δικαστών και Εισαγγελέων και στον τότε Υπουργό Δικαιοσύνης  για τη διαμάχη μου με την τράπεζα που «στάθηκε υπεύθυνα δίπλα μας», «η Δικαιοσύνη δεν υπάρχει στη Φύση, είναι ανθρώπινη επινόηση». Βασικά, όσο μεγαλώνω καταλαβαίνω όλο και πιο πολύ το μεγαλείο της, αλλά δυστυχώς δεν τη βλέπω. Και τώρα γνωρίζω τη διαφορά από το Νόμο με τη Δικαιοσύνη. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο, μην μπερδεύουμε τις βούρτσες με τις …ξέρεις.

Τέλος, αγαπητό μου Internet, και καθώς δεν είμαι τόσο σοφός για να γνωρίζω ήθελα να σε ρωτήσω και κάτι. Θυμάσαι τότε που έγιναν εκλογές; Είχα γράψει σε σένα για να το δουν και οι υπόλοιποι ότι καλύτερα θα ήταν για να τους δώσουμε όλους ένα μάθημα πολιτισμού, να τις ακυρώσουμε στην πράξη κάνοντας μια μεγάλη ειρηνική διαδήλωση δείχνοντας έτσι ως λαός ότι δε δεχόμαστε εκβιασμούς. Για φαντάσου αγαπητό μου Internet, ένα μεγάλο ποσοστό του κόσμου να ήταν έξω σιωπηλά, με σιωπή αυτού του είδους που μιλάει πιο δυνατά από τις πορδές των εξουσιαστών που όπως αποδείχθηκε κυβερνούν επειδή έχουν τα φράγκα και τα όπλα, όχι τα επιχειρήματα και τη λογική με το μέρος τους. Κάντο λίγο εικόνα και σκέψου τι μάθημα θα δίναμε σε όλους τους λαούς του κόσμου…Τώρα, και με βάση το ότι νομιμοποιήθηκε η υπάρχουσα βουλή από όλα τα κόμματα είναι καλύτερα; Ε; Πες το μου λίγο πιο δυνατά γιατί δεν άκουσα. Έχεις καταλάβει αγαπητό μου internet ότι αυτή τη στιγμή κυβερνάει ένα 10% το υπόλοιπο 90%; Ξέρεις πώς λέγεται αυτό αγαπητό μου internet; Τυραννία. Και τι κάνεις για αυτό αγαπητό μου internet;

Κατά τα άλλα, σου εύχομαι καλή χρονιά.
Μη χαθούμε, έτσι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου