Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Πετυχημένο πείραμα

Χαθήκαμε ρε παιδιά. Η αλήθεια είναι ότι ήμουν απασχολημένος λόγω "ανάπτυξης" και μιας και όπως όλοι είδαμε άρχισαν να στρώνουν τα πράγματα (αυτό το ροζ που πετάει τι σκατά είναι;).

Ήθελα απλώς να σας ενημερώσω ότι πέτυχε ένα από τα σημαντικότερα πειράματα που έκανα. Ποιο ήταν αυτό; Η αξία της λήθης η οποία είναι το μεγαλύτερο όπλο των ισχυρών, είτε αυτοί είναι λεφτάδες που με νύχια και με δόντια προσπαθούν να διατηρήσουν τα μεγαλοτσιφλίκια τους είτε αυτοί είναι "εργαζόμενοι" δηλαδή μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι. Υπάρχουν και οι "άρχοντες" πάντως και οι ανώτατοι αξιωματούχοι οι οποίοι πολλές φορές αντί για πορδές πετούνε κάτι ωραίες λεξούλες π.χ. δημοκρατική νομιμότητα ώστε να τσιμπάνε οι ούνοι που πιστεύουν ότι ζούνε σε χώρα.

Η λήθη λοιπόν καλοί μου αναγνώστες, είναι το παν. Το πέρασαν άλλοι πριν από μένα και ήρθε η ώρα η δικιά μου να το περάσω. Και πραγματικά, είναι αξιοθαύμαστα τα αποτελέσματα.

Ήθελα να δω, όταν θα φύγω ποιος και αν θα με θυμηθεί, θα ρωτήσει ή έστω να παρακολουθεί το blog να δει τι κάνω, ιδιαίτερα από τους νέους (την ελπίδα μας για το μέλλον και καλά). Τους έβαλα όλους δύσκολα βέβαια γιατί δεν έχω Facebook και τέτοιες ασφαλίτικες παπαριές. Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα. Κοιτάω τις στατιστικές των τελευταίων ημερών και τι να δω; Ένα αρχίδι ΝΑ μετά συγχωρήσεως. Ρε το απόλυτο μηδέν μιλάμε το οποίο φυσικά συνοδεύεται και από το απόλυτο μηδέν σε τηλέφωνα e-mail και όλα αυτά τα ωραία της επικοινωνίας του πολιτισμού μας.

Έχω σε αντιπαραβολή τα αντίστοιχα τότε που ήμουν "σημαντικός" καθηγητής (παπαριές λέω μην τσιμπάτε). Απίστευτο. Δηλαδή τι απίστευτο, σε κάποιους πιο κοντινούς μου το είχα πει από τότε και κάποιοι άλλοι το ήξεραν επίσης ότι θα γίνει έτσι γιατί έτσι γίνεται συνήθως.

Άρα, καλά πάμε. Τα πράγματα αλλάζουν. Μη σας καθυστερώ όμως άλλο.

Θα συνεχίσω για λίγο ακόμα το πείραμα και μετά θα επανέλθω γιατί βαρέθηκα. Μέχρι να πω το μεγαλειώδες άι σιχτίρ προς όλους, αλλά δεν μου κάθονται τίποτα λαχεία ή σκορ στο στοίχημα. Βρώμισε εθνικόφρονες, επανάσταση και δημοκρατική νομιμότητα η οποία μας προστατεύει από τα "άκρα".

Για τον πούτσο εντελώς όμως. Και που είσαι ακόμα....
Λέω να το ρίξω λίγο στην τρελίτσα για να μην αρχίσω τις ροχάλες. Θα δω.

Πάντως τόση δημοκρατία από τη χούντα είχαμε να δούμε.Οπότε τουλάχιστον ρε παιδιά διαλέξτε τι είδους χούντα θέλετε. Στρατόκαυλων, "κοινωνικών αγωνιστών" ή εργαζομένων; Όταν διαλέξετε το είδος της χούντας, πείτε το και σε εμένα για να ξέρω, γιατί τώρα μπερδεύτηκα λίγο. Γιατί αγαπητοί μου, αν θέλατε δημοκρατία και πρόοδο, θα είχαμε βρεθεί και θα είχαμε ήδη κάνει πράγματα μεγαλειώδη, ίσως μικρά αλλά σίγουρα μεγαλειώδη.


Καλή συνέχεια και τα λέμε σύντομα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου