Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Δικαιοσύνη είπαμε….



Που είσαστε ρε, χαθήκαμε ε; Μάλλον από την πολύ ανάπτυξη και την πολύ δημοκρατία έγινε αυτό φαντάζομαι.

Λοιπόν, δεν μπήκα για να γράψω πολλά. Μπήκα για να σου θυμίσω ότι από ένα σημείο και μετά πριν χρόνια, το blog λέει πάνω ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Δε σε είδα ρε φίλε να ζητάς Δικαιοσύνη ή να έρχεσαι για να ζητήσουμε παρέα. Περίμενε σωτήρες και φωστήρες, την κυβέρνηση, την αντιπολίτευση, την ΕΕ το ΔΝΤ την ΕΚΤ, τους Αμερικάνους τους Ρώσους και τους Κινέζους αφού δε σου κάνω, κάτι θα ξέρεις εσύ.

Και όσο για το «δημοψήφισμα», το οποίο έπρεπε να είχε γίνει χρόνια πριν ή τουλάχιστον πριν μερικούς μήνες αμέσως μετά τις εκλογές και πριν φύγουν οι καταθέσεις, η άποψή μου είναι σαφής. Να γίνει και να γίνονται συχνά, αλλά να είναι σαφής η ερώτηση. Εγώ βέβαια όπως καταλαβαίνεις θα ψηφίσω ΟΧΙ και δε πα να μου λένε ότι θα χαρίσουν και το χρέος όλο. Να το βάλουν στο μουνί της μάνας αυτών που το δημιούργησαν, δηλαδή οι ολιγάρχες , οι άρχοντες της εξουσίας και αρκετοί «εργαζόμενοι» της πούτσας (βλ. κηπουροί σε νοσοκομεία που δεν έχουν κήπους, υπάλληλοι του ΟΣΕ σε γραμμές που δεν υπήρχαν, αργόσχολοι στη διοίκηση που δεν ήξεραν να ανοίγουν έναν υπολογιστή, 40 κάτι συνταξιούχοι τραπεζουπάλληλοι με κάτι 200.000 ευρώ εφάπαξ κ.λ.π.) αλλά πρωτίστως αυτοί της ΕΕ που βρήκαν ότι είναι πολύ έξυπνο και «αναπτυξιακό» κάτι που να κάνει 100 να το πουλάς 1000 για να βγάζουν όλοι οι παρατρεχάμενοι.

ΟΧΙ λοιπόν φίλε ανεξαρτήτως ερωτήματος και τοποθετήσεων. Δε με ενδιαφέρει άλλο αδερφέ τι θα προσπαθήσει να μου πουλήσει ο κάθε πολιτικός πλασιέ. Και όσο για το θέμα «Ευρώπη», αν αυτό το θεωρείς εσύ Ευρώπη, κέρνα αυτά που πίνεις για να φύγει λίγο η μαυρίλα και η απαισιοδοξία.

Πάντως βρήκα ποια μπορεί να είναι η καλύτερη ερώτηση για δημοψήφισμα. Η καλύτερη λοιπόν ερώτηση είναι «Ευρώ ή Δραχμή».

Και η καλύτερη απάντηση φυσικά είναι «Μπανάνες».

Και στο εξήγησα και «επιστημονικώς» παλιότερα αλλά δεν το έπιασες, μη νομίζεις ότι κάνω πλάκα δηλαδή.  Όταν ήμασταν πιτσιρικάδες οι μπανάνες έκαναν 500 δραχμές. Τώρα κάνουν περίπου 1.5 ευρώ (δηλαδή το ίδιο). Πες μου εσύ τώρα, βρίσκεις τα υπόλοιπα νομίσματα πιο σταθερά;

 Έτσι που λες, αν δεν αποδοθεί Δικαιοσύνη, μια Μπανανία ήμασταν, μια Μπανανία είμαστε και μια Μπανανία θα είμαστε. Από ραγιάδες, ευρωραγιάδες.

Ποιες μεταρρυθμίσεις και μαλακίες ρε; Εδώ δεξιοί ήταν πάνω και δεν έκοψαν την πελατεία, θα το κάνουν αυτοί; 5 μήνες δεν μπόρεσαν να βρουν ποιοι έβγαλαν πότε και που; Χέσε με κιόλας. Μου άρεσε που πήγα και στο πρώτο κάλεσμα στήριξης της κυβέρνησης στην πλατεία (στην πρώτη διαπραγμάτευση).  Τόση ήταν η ανάγκη μου να μην ξαναδώ τους  προηγούμενους και τόση ελπίδα είχα ότι κάτι θα αλλάξει.

Πάντως να ξέρεις, διαπραγμάτευση χωρίς όπλα δεν κάνεις. Όταν τα έχεις παραδώσει αυτό λέγεται «συνθηκολόγηση» και όχι συμφωνία.

Δικαιοσύνη και φυσικά Μπανάνες.

Δεν ξεχνάω ρε. Το κατάλαβες; Τα θυμάμαι όλα τα βασικά. Μόνο που ξέχασα να ζω αυτά τα χρόνια και μου έχει λείψει λίγο. Που θα πάει όμως, θα το σκεφτώ λίγο καλύτερα και θα ξανασηκωθώ.

Τέλος ήθελα να σου πω, ότι αντίθετα με τους περισσότερους και άλλους πολλούς «πατριώτες» του ευρώ, ότι έχω και δεν έχω είναι εδώ και φορολογείται εδώ (εκτός από το ιδιωτικό μου αεροπλάνο, το οποίο το έχω στην Αγγλία, το Γιότ στις νήσους Κάυμαν και Κλάινμαν και το ελικόπτερο στο Λουξεμβούργο γιατί επειδή είναι φτωχοί και τίμιοι και παράγουν πολλά πράγματα, όχι όπως στην Κύπρο ας πούμε που της έκαναν ντου, γιατί στο Λουξεμβούργο λόγω φτώχιας επαναλαμβάνω  εκτός των άλλων έχουν και πιο φθηνή βενζίνη.

Αν δε γίνει CONTROL, ALΤ, DELETE σε όλα απλώς τη γαμήσαμε. Αλλά μη στεναχωριέσαι… Μια ζωή είναι, θα περάσει…

ΟΧΙ ρε…ΟΧΙ είπα.

ΥΓ. Στέλνω την αγάπη μου σε όσους φοιτητές μου έχω συναντήσει τυχαία όλα αυτά τα χρόνια γεγονός το όποιο ήταν όαση στην έρημο. Τι να κάνω ρε παιδιά, το παραδέχομαι και το παραδέχτηκα και τότε. Το να διδάσκω ήταν από τις πιο γαμάτες εμπειρίες της ζωής μου αλλά η αξιοπρέπεια και η περηφάνια έχει και ένα τίμημα, δε ζει με δανεικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου